Balon



Bir balon olup uçmak. Rüzgarları ardıma alarak yağmurlarla dans etmek usanmadan. Hiç olmadığı kadar yükselmek istiyorum. İpim kimin elinde? Her yükseldiğimde beni en derinimi kuyuya çeken o ip kimin elinde? İplerimi koparmak güneşe varmak ağırlıkları bin parçaya bölmek dörtnala özgürlüğe koşmak... Mavi gökyüzü mıknatısım. Demirden beter ağırlığımla çekiliyorum ona. Mavi kadim ve sonsuz renk... Kuşlar her kanat çırptığında binlerce parça yüz binlerce parça kopuyor ve gidiyor içimden. Yapraklar rüzgarla her seviştiğinde ben ben olmaktan çıkıyorum. Bir deli poyraz koparıyor ipimi. Yükseliyorum yükseldikçe soğuyorum Soğudukça yavaşlıyorum ve ben koca balon Her yavaşladığımda ölüyorum. Ey arsız kaderin yazarı!

Güneşe kavuşabilecek miyim? 

Yorumlar