Kurbağa



İnce toz kokusu alıyor. Çığlığı duyulmuyor. Göğe bakmak istiyor, bilinmeze zıplıyor. Maviliğin karanlığa karıştığı o noktada Anılara tapıyor morların moru kurbağa... Yağmur mu yağdı? Göğsünde hafif bir ıslaklık Yaşadığına ağlıyor Ah! Ah! zavallı kurbağa. Güneş mi yükseliyor yoksa dünya mı unutuyor? Soğuğun kucağında korkuyor ha korkuyor o yalnız kurbağa. Çatlak deri, boş düşünce... Denge yok! Uçların ucu... Düşecek mi tüm korkularıyla o aslan yürekli kurbağa?

Yorumlar