İnce toz kokusu alıyor.
Çığlığı duyulmuyor.
Göğe bakmak istiyor,
bilinmeze zıplıyor.
Maviliğin karanlığa karıştığı
o noktada
Anılara tapıyor
morların moru kurbağa...
Yağmur mu yağdı?
Göğsünde hafif bir ıslaklık
Yaşadığına ağlıyor
Ah! Ah! zavallı kurbağa.
Güneş mi yükseliyor
yoksa
dünya mı unutuyor?
Soğuğun kucağında
korkuyor ha korkuyor
o yalnız kurbağa.
Çatlak deri, boş düşünce...
Denge yok!
Uçların ucu...
Düşecek mi
tüm korkularıyla
o aslan yürekli kurbağa?

Yorumlar
Yorum Gönder