Öldüm ben!
Kimsenin haberi olmadan
kuytu bir köşede
bolca hayal ve düşünce içinde
Yağmurlu bir gecede
durmadan soğuk sular içerek
Öldüm ben.
Acıdım!
Yitip giden zamana
dilimin çıkardığı aklımdan süzülen
milyonlarca cümleye acıdım.
Çabuk gelen ölüme karşı çıkılmazmış.
Sonu gelmeyen bekleyişlere
duyulmayan feryatlara
Üzülemediğim daha doğrusu üzülmediğim ölümüme acıdım.
Aradım!
Sorulmaktan korkulanı
kaybedilen zamanı
bir daha yaşanmayacak anları
bir de son anımda hoş bir melodi aradım.
Hepsi bitti!Öldüm ben,çürümüş bir zihin ve bir kadeh mürekkeple.

Nice :)
YanıtlaSil