Soluksuz İnlemeler




Yollar çıkar mı her zaman yokuşa?
İnsansan eğer çıkarsın karanlığa.
Yürüsem çıkar mı yollarım oraya?
Tak plağı,çık az suluyla balkona.
Çözülür tüm dert tasa, az sulu olduktan sonra.
Ne çalacak pikapta Neşet olmadıktan sonra?
Neye yarar müzik içinde acı olmadıktan sonra?

Boşaltsak şehirleri arınır mı insanlar günahlarından?
Yadigar insan kırıcıların olmadığı şehirler
Belki bir ütopya belki sürecin getireceği bir sonuç.
Çarkı hızlandırmak istiyorum ve kokuşmuş şehirden kurtulmak.

Nefes alamazsam neye yarar tüm dünya?
Olurum Tevfik yakarım tüm şehri.
Su veren itfaiyeyide severim,hortumunuda.
Var mıdır bu şehirde nefes alınacak bir yer?
Elindeki tutsak bir nefes nerede alırsan al.
Parmaklıklara kapat sende içindeki nefesi
Yoksa  yakındır bir eylül intiharı daha.

Biter tüm acılar,sonra başlar yeniden
Ateş çemberinde sızılar.
Varlığım tamamen silinse dünyadan
Varlık yok
Nefes alma derdi yok

Küçük soluklar alıyorum kalemimle
Kelimeler düşüncenin nefesi
Bir küçük nefes daha
Ohhhh

Yorumlar