Benim mabedimdi o gözler.Rengini hiçbir zaman bilemedim,bilemeyeceğim.Çünkü uzun süre bakmak demek o gözlere;tüm masumiyetinle ödemek demek en ağır bedelleri.Bakmak demek o gözlere hayatını bağlamak demek ağzından dökülecek kelimelere.Çabalıyorum geçmiş anları kurcalayıp o anı durduruyorum.Bir resim çıkartıyorum süresi kısa manası anlamaya korktuğum kadar derin.Resimlerde bile inemiyorum o gözlerin derinliklerine.Bazen kızıl oluyor o gözler aşk dolu ,tutku yüklü.Bazen siyaha yakın bir renk oluyor,nefretten uzak asıl bir bakışa gebe oluyor.Ama çoğunlukla tonunu asla bilemediğim daha doğrusu daha önce hiç hissetmediğim bir kahve rengi.Bir ceylanın ürkekliği var onda,bir bebeğin öğrenme isteği,bir aşkın tutkuyla sonsuzlaşma isteği,bakanın bir daha eskisi gibi olamayacağı bir sezgi.Beyaz bir güvercinin saflığından daha saf ve duru bir güzelliğin tamamlayıcısı o gözler.İnsanın içine işleyemez o gözler.O gözler ancak bir insanla bütünolabilir.Kalbin bir kenarında kalmış duyguları uyandırır o gözler ve bir daha da uyutamazsın yüreğinin o yanını.Saçlar!Benim gökyüzümdü o saçlar.Altın renginde olsa değeri anlaşılmaz diye dengesini bulur onlar.Rüzgar o saçlar için yaratılmıştı.Saçları çağırıyordu rüzgarı ve mühürlüyordu gözleri.Ahenk buluyordu özünü o anda.Rüzgar geldiğinde ayırmıyordu tek bir saç telini. Her birini ayrı ayrı kaldırıyordu dansa.Bakmaktan daha çok seviyorsun bu dansı.Rüzgar olmak istiyorsun o saçları tek tek dansa kaldırmak,her dansta aşkı kana kana içmek istiyorsun.Her dansın sonunda o büyülü kokuyu almak istiyorsun. Yek olmak istiyorsun o her bir tel için o saçın sahibi için.Tüm bunlarla savrulurken anlıyorsun asla onlar için rüzgar olamayacağını.Haz duyuyorsun bu durumdan,imkansızlıklar içinde kavrulmaktan.Hayali bile yetiyor seni mutlu etmeye.Gelse rüzgarı olsam essem bin yönden ona.
#Okuduktan hemen sonra dinlemesi önerilir!!(https://www.youtube.com/watch?v=Aeo86iOS0QU)
Yorumlar
Yorum Gönder