
Hayatımda akan her saniye yeni umutlara gebe.Ömrüm kocaman bir kum saati.Anlayamadığım bir nedenden küçük bir delik açıldı ömrümde. Kumlarım boşa akıyor ömrüm avare geçiyor.Yamamak için sarf ettiğim her çaba anlamsız.Bazen insan farkına varamıyor kum saatindeki deliklerin.Çoğu zaman farkına varsada deliklerin iş işten geçmiş oluyor.Hayatımı her gözden geçirdiğimde önüme çıkan tek şey delik deşik bir kum saati.Çaresizliği kabullenmek gerek bazen,yapına ne kadar aykırı olsada ,gururunu ayaklar altına alsanda ,tüm felsefelerini bir anda yakman gereksede.Her zaman çetin sınavlar içindeyim.Hayatımda,hayatımızda hep bir seçim yapmak mecburiyetindeyiz.Bu kadar zor olmak zorunda değildi. Yakarışlarım duyulmuyor.Neden kimse yamamıyor kum saatimi?Neden daha çok acı çekiyorum her geçen saniye?Karamsar olmak benim seçimim değil.Ben sadece hayatı fazla ciddiye alan bir kum tanesiyim.Görünmezlik lanetine tutuldum,kimse göremez beni.Milyonlarca kum tanesinin arasında görünmem imkansız.Belki bir gün güneş vurur o küçük bedenime,ilişirim belki bir güzelin gözüne.Çekip alabilir milyonlar arasından beni.Büyütebilir beni,bir istiridyenin midesine atıp bekleyebilir inci olamamı ve taşıyabilir bir ömür boyu yanında.Bu senaryonun olmasını beklerken deli dalgalar alacak beni,yorgun akıntılarla gideceğim dünyanın öbür ucuna.O güzelden uzak zamandan azade bekleyip duracağım.Ben basit bir kum tanesinin göz yaşı olmak istedim.Acılarını hissedip,olmayan gözünden düşmek isterdim.Unutulacaksın kum tanesi ben bile sileceğim seni,sileceğim kendimi zamanın geçtiğinde.Ölmek isteyeceksin,kum saatindeki her deliğe binlerce söveceksin.Var olmamak isteyeceksin.Kabulleneceksin boktan hayatını,başka çaren yok.Sana eşlik edemeyeceğim benim daimi uzvum.Son bir sözüm var sana ; elimden geleni yaptım senin için ,kapatmak için bedenimi parçalayıp yamadım delikleri,zayıf bedenin tutamadı seni.Özür dilerim geçen zaman.
Mükemmel bir eser olmuş. Tek solukta okudum...
YanıtlaSil