İnsanlar için sevginin ne olduğu
konusunda fikir yürütmek gerçekten zor.Kimi için sevgi ; bir gülümseme bazense
güzel bir sözdür.Anlamadım madem bir
gülümseme bu kadar değerli neden tün insanlar somurtuyor ve neden sevgi dışında her şeye değer veriyor.Zihinlere
girmek istiyorum, tüm düşünceleri okuyabilmek istiyorum,belki bu sayede soruma
cevap bulabilirim.Tüm insanlar aynı şeye değer versin demiyorum ama tüm
insanların buluştuğu ortak payda sevgi olmalı.Tüm farklılıklar içinde her şeyin
özü sevgi olmalı.
Sevgi
demek sevdiği kişiye saygı duymaktır,saygı beraberinde hoşgörüyü
getirir.Hoşgörü insana güveni getirir.Güvenin olduğu yerde huzur vardır.Peki
neden biz bu kadar huzursuzuz?Bence bunun cevabı çok basit ; sevmeyi
bilmiyoruz.Aslında o kadar basit ki bunu öğrenmek.Yeni doğan bir bebeği ele alalım.O kadar masum ve
muhtaçtır ki bunu kimse görmezden gelemez.Annesi onu o kadar çok sever ki biz bu
sevginin birazını bir birimize versek işte o an el ele sevginin anlamını
buluruz, tüm dünya mutlu ve huzurlu olur.Nefret hükmündeki bu dünyada huzuru
bulacağımıza dair hala umudum var.Belki bir saat belki bin yıl sonra ama
mutlaka huzuru bulacağız.
Yorumlar
Yorum Gönder